حاشیه

معرفی سریال غربت

معرفی سریال غربت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی سریال غربت

نام سریال: غربت

ژانر: درام و جنایی

نویسنده:  امیر پورکیان

کارگردان:  امیر پورکیان

سال انتشار: 1403 (توقیف شده)

 

بازیگران: آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه، سوسن پرور، فرید قبادی، لادن ژاوه وند، لطف الله سیفی، حامد رسولی و ستایش رجایی نیا 

 

 

خلاصه سریال 

گروهی از قاچاقچیان مواد مخدر برای دور زدن صاحب کارشان و مهاجرت نیاز به سرمایه هنگفتی دارند و به همین دلیل دست به سرقتی بزرگ می‌زنند و… 

معرفی سریال غربت

درباره سریال حواشی و توقیف

توهین به قومیت عرب در یک سریال جدید ایرانی از شبکه نمایش خانگی به نام غربت جنجالی شده است. ظاهراً اعتراضات به محتوای این سریال مرتبط با روابط جنسی و مواد مخدر و تصویرسازی نامناسب از زندگی حاشیه نشینان در مناطق عرب نشین است. موسوی زاده نماینده مردم اهواز نوشت:

 

اقدام نابخردانه سریال نمایش خانگی «غربت» در توهین به قومیت شریف عرب را به صورت جدی پیگیری کردم. رئیس ساترا کشور در پاسخ اعلام کرد این سریال فاقد مجوز است و باید از شبکه خانگی حذف شود.

واکنش ساترا به پخش «جوکر۲» و سریال «غربت»

ساترا به تازگی اعلام کرده است که «جوکر۲» و سریال «غربت» مجوز انتشار ندارند و برخلاف قانون منتشر شده اند که این اقدام باعث طرح شکایت ساترا در مراجع قضایی شده است.

نظر به طرح برخی انتقادات و شکایات مردمی در سامانه ساپرا، همچنین تماس ها و شکایت‌های تلفنی در خصوص «جوکر۲» مربوط به سکوی فیلیمو و سریال «غربت» مربوط به سکوی نماوا، به اطلاع می رساند هر دو برنامه و سریال یادشده بدون طی فرآیندهای قانونی منتشر شده و محتوای منتشرشده مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) نیست.  

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا